eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouzywany laptop - niezgodnosc z umowaRe: uzywany laptop - niezgodnosc z umowa
  • Data: 2009-02-04 21:03:15
    Temat: Re: uzywany laptop - niezgodnosc z umowa
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to rozumiem, nie bardzo jednak zamysl takiej odpowiedzi
    podejrzewam ze czesciej, co nie znaczy ze poprawnie, uzywa sie samego
    okreslenia RAM, /ramy, ramów, itp./

    co do reklamacji - sprzedawca nie chce jej uznac, opacznie zrozumial
    fragment ustawy

    cyt. "Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 (reklamacja),
    jeżeli
    przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru
    konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania
    terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem."

    twierdzi ze od zakupu minely ponad dwa miesiace
    ale ja dopiero wczoraj zauwazylem usterke, czy mam racje?

    ponadto zrzuca wine na serwis sklepu w ktorym kupowalem dodatkowy
    MODUL, w co zupelnie watpie, gdyz jest to duza siec i serwisant
    wygladal na fachowca, laptop mial wyjeta baterie, nic nie bylo
    wpychane na sile, nie bylo mowy o zadnym spieciu, itp

    jak pisalem wczesniej, juz przy zakupie zamiast dodatkowego 512,
    dostalem jeden gigowy modul

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1