  • Data: 2007-12-19 15:09:51
    Temat: Re: uzyczenie piwnicy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fkaro3$pgv$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem tylko nic z niej nie wynikało. Kompletnie niczego się nie
    > dowiedziałam
    > a prosiłam o sprecyzowanie jaka umowa byłaby potrzebna i gdzie tego
    > szukać

    Czyli to byłaś Ty? Taż jak pamiętam napisałem Ci dokładnie, że tu żadna
    umowa nic nie poradzi. Przecież to nieruchomość, więc jeśli byście chcieli
    iść w stronę umów, to musiała by to być umowa notarialna. Zgłosić w
    spółdzielni, że piwnica nr "X" należy do mieszkania "Y", zaś piwnica nr "Y"
    do mieszkania "X". Na piśmie za potwierdzeniem na kopii pisma. pod pismem
    podpisy Was obydwu i niech przestaną w spółdzielni "bredzić".