  • 1. Data: 2005-10-20 15:04:15
    Temat: Re: użyczenie a możliwość domeldowania
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    KaMil napisał(a):

    >Nie ma prawa, ale przebywa.
    Nie o to pytalem !
    Dlaczego (na podstawie czego) twierdzisz, ze wynajmujacy po uplywie
    terminu musi szukac lokalu zastepczego dla najemcy ?

    KaMil

  • 2. Data: 2005-10-20 15:18:51
    Temat: Re: użyczenie a możliwo?ć domeldowania
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    KaMil napisał(a):
    > Dlaczego (na podstawie czego) twierdzisz, ze wynajmujacy po uplywie
    > terminu musi szukac lokalu zastepczego dla najemcy ?

    Bo nieco w skrócie to było - nie chodziło mi o to, że koniecznie
    wynajmujący, ale że potrzeba (lub jej brak) szukania pomieszczenia nie
    jest zależna od faktu zameldowania a zamieszkania.

    KG

  • 3. Data: 2005-10-20 21:58:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KaMil wrote:

    > Nie o to pytalem !
    > Dlaczego (na podstawie czego) twierdzisz, ze wynajmujacy po uplywie
    > terminu musi szukac lokalu zastepczego dla najemcy ?

    Bo sie nie wyprowadził, a wyrzucić bez sądu go nie możesz, a eksmisji na
    bruk nie ma, a sąd ci mieszkania zastępczego nie da na 100%. To ci mogę
    zagwarantować.
    Po prostu mieszka bezumownie.
    Jak będziesz miał dla delikwenta mieszkanie zastępcze, to komornik
    chętnie go tam wyprowadzi.

  • 4. Data: 2005-10-21 09:58:09
    Od: "Adm" <g...@w...pl>

    Masz rację, przebywanie a tytuł własności, to dwie różne sprawy. Spraw jet
    skomplkowana i dlatego niektórzy się dziwią.