  • Data: 2004-12-06 13:47:13
    Temat: Re: utrata prawa jazdy wskutek jazdy po pijanemu
    Od: "Amon_Tea" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrozumialem , ale nie cofnę tego.
    Pozatym jestem od jakiegoś czasu w poważnym dołku psychicznym związanym z
    samicą,
    więc to co sie stało przeszło jakoby bokiem mojego umysłu.
    I jak sam napisałeś - nikogo nie zabiłem, nikogo i niczego nie uszkodziłem.
    A rzecz nie polega na GDYBANIU co mógłnym zrobić...
    ..tylko na tym co zrobiłem..
    ..i niczym się nie chwalę...