    Date: Fri, 06 Jul 2012 22:00:04 +0200
    From: Krystek <k...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: usunięcie niezameldowanej osoby

    t-1 wrote:
    > Czy teść ma jakieś swoje mieszkanie?
    > Czy tam gdzie mieszkał, nie chcą go na podobnych zasadach jak wy?

    Dobre pytanie. Teść nie ma już swojego mieszkania. Mieszkał i jest
    zameldowany w domu u syna z drugiej matki (nota bene oni mają jakieś
    przynajmniej warunki na ulokowanie go w osobnym segmencie). Nie wiem jak
    tam relacje wyglądały bo nie za bardzo podtrzymujemy kontakty, to on
    opowiada, że go tam nie chcą. Żona dzwoniła kilka razy aby wyjaśnić ale
    rozmowa sprowadzała się do pytania "czego od nich oczekujemy? to koniec
    końców dorosły człowiek, postanowił wyjechać w odwiedziny i oni go siłą
    nie mają zamiaru ściągać." No ale zameldowany na stałe jest u nich.

    Krystian