  • Data: 2012-11-17 12:09:58
    Temat: Re: usunięcie danych z serwera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2012 09:34, Olgierd pisze:

    > Oczywiście; zasady odpowiedzialności odszkodowawczej to już np. art. 415 kc, albo
    > -- w przypadku naruszenia warunków zawartej umowy nawet lepiej pasuje -- art. 471
    kc.

    > Art. 14 UoŚUDE natomiast mówi o tym, kiedy usługodawca jednak nie będzie musiał
    > naprawić szkody, mimo, że normalnie -- patrząc na art. 471 kc -- musiałby.

    Dokładnie. A gamoń Dyjor już na mnie naskoczył, że się z tobą kłócę i że
    ty jednoznacznie stwierdziłeś, że niezależnie od zawartej umowy na
    przechowywanie danych przechowujący te dane ponosi kompletnie
    nieograniczoną odpowiedzialność finansową ;)

    I dlatego się upieram, żeby najpierw rzucić okiem na umowę - jakie tam
    są ustalenia. Z reguły zawsze gdzieś w umowie umieszcza się maksymalny
    limit na poziomie opłat za usługę i to najwyżej rocznych lub już
    uiszczonych (zależy co jest niższe).