  • Data: 2012-11-17 18:37:31
    Temat: Re: usunięcie danych z serwera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2012 18:21, Marek Dyjor pisze:

    > Gamoń Lawa nie umie czytać, ja nic nie pisałem o nieograniczonej
    > odpowiedzialności, napisałem tylko ze zwykle można nie odpowiedać za
    > zdarzenia losowe, zalanie, pożar, awaria dysku itp... ale już ciężko
    > sie wykręcić jest zwykle od odpowiedzialności od celowego wyrządzenia
    > szkody, a tutaj meiliśmy z czymś takim doczynienia. IMHO oczyiście.

    Nie mieliśmy. Mieliśmy do czynienia z pomyłką. Błędem operatora. Twoje
    urojenia są nieistotne.

    > Prowadzę firmę instalacyjno budowlaną, jeśli podczas mojej pracy na
    > budowie dom sie spali to mi nic do tego nie odpowiadam za zniszczenia
    > domu, Jeśli jednak mój pracownik podpali dom przez zaniedbanie czy
    > celowe działanie to właściciel ma pełne prawo scigac mnie za zniszczenie
    > domu.

    Bo takie podpisujesz umowy, gamoniu.

    > Umowa nie może całkowicie wyłączyć odpowiedzialność co ty sugerowałeś.

    Czyżby?

    > Celowe działanie na szkodę jest działaniem przestępczym i takiego nie

    Czyli wszelki hazard jest przestępstwem, włącznie z lotto.

    > można wyłączyć na drodze umowy, bo równie dobrze można by wyłączyć
    > odpowiedzialność np od morderstwa.

    Drogi gamoniu - to nie było celowe działanie na szkodę, ale pomyłka
    operatora. Równie dobrze mógł pomylić konta do skasowania a nie motywację.