  • Data: 2012-11-15 18:40:31
    Temat: Re: usunięcie danych z serwera
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jakie masz zapisy w umowie dotyczące gwarancji bezpieczeństwa
    > danych?
    >
    > Równie dobrze mogła to być awaria.
    >
    > Swoją szosą - oczywiście jako rozsądny człowiek, a nie kompletny
    > idiota, ważne dane miałeś zapisane jeszcze w co najmniej jednym innym
    > miejscu?

    a co to ma za zanczenie...

    celowe usunięcie danych nie jest wypadkiem losowym.

    imho bez względu na zapisy w umowe ma prawo rządać zadośćuczynienia oraz
    ewnetualnego odtworzenia danych.

    oczywiśćie sprawa może się oprzeć o sąd.

    jeśli ktos zgłaszał roszczenia to firma powinna czasow zablokowac konto i
    poinformowac o tym fakcie właściciela konta.