  • Data: 2007-02-23 12:22:27
    Temat: Re: usługa sprzątania klatki schodowej
    Od: ">mi<" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatem się nie przejmuj i nie płać. A właściwie to dlaczego spółdzielnia
    > nie
    > sprząta? To jakiś zamknięty fragment? Ja też tak mam, kawałek klatki
    > odcięty drzwiami otwieranymi od wewnątrz i sami sprzątamy. Jeśli tak
    > masz, to dla przyzwoitości zapłać, to pewnie grosze, a w końcu ktoś to
    > musi
    > sprzątać.

    Bo ta spółdzielnia to praktycznie nic nie robi :/ Ale to inna historia.
    Częśc nie jest zamknięta. Po prostu klatka, na klatce 3 piętra i 8
    mieszkań, i jedne drzwi na zewnątrz budynku.
    Kiedyś na klatce, na każdym piętrze, spółdzielnia wywieszała harmonogram
    sprzątania klatki, tzn jednego tygodnia miało sprzętać mieszkanie po lwewj,
    drugiego po prawej i tak na zmianę (taki harmonogram do tej pory wisi) I
    dlatego uważam, że żadne usługi nie są potrzebne bo, jak pisałam, sprzątanie
    kliku schodków to nie znów taki wysiłek, by płacic za niego innym i nie
    ważne czy to 5 zł czy 10, czy 50 :)