  • Data: 2003-05-16 08:50:20
    Temat: Re: urlop w okresie wypowiedzenia pilne!!!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 May 2003, jurek wrote:

    >+ w porządku!

    wKF: jakbyś odpowiadał "pod" czytałoby się normalniej :]

    >+ rozumiem że urlop muszę wykorzystać, ale czy w terminie
    >+ narzuconym czy w terminie mi dogodnym?

    IMO pracodawca musi zatwierdzić urlop, a z kolei "z okazji"
    wypowiedzenia ty nie możesz odmówić wykorzystania.
    Sugeruję że IMHO raczej pracodawca może narzucać, ale mowa
    o urlopie wypoczynkowym (w okresie wypowiedzenia).

    >+ rzecz się ma do 31.05 br mam 5
    >+ +3 dni na poszukiwanie

    Jeszcze je masz ? Bo *chyba* "na poszukiwanie" to ty możesz sobie
    wybrać kiedy...
    W końcu pracodawca nie może cię wysłać "przymusowo", bo wcale nie
    masz obowiązku ich wykorzystać :> Znaczy: nie chcesz, nie chcesz,
    a na 2 dni przed końcem wypowiedzenia jednak chcesz ;)
    Niemniej - pamiętam że kiedyś widziałem wyrok iż to są dni "na
    poszukiwanie", czyli jeśli *już masz* (nową) umowę o pracę to
    ci *nie przysługują*, bo nie musisz (nowej pracy) szukać !
    Może ktoś skomentować ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd