  • Data: 2008-12-29 12:45:13
    Temat: Re: urlop na żądanie - zaległy
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    gazebo pisze:

    > :-) Dlatego próbuję się dowiedzieć (znaleźć) gdzie siedzi
    > GPP-110-4560-170/08/PE i czy ma on swoją moc rok później. Bo jeśli ma to
    > ta informacja mnie zadowala. Chyba po prostu zadzwonię do PIP albo GIP i
    > zapytam na ile jest obecnie obowiązujące.

    Zadzwoniłem. Owa interpretacja GIP jest wiążąca do czasu odwołania. Ale.
    :-) Nie jest oczywiście wiążąca dla upartego pracodawcy. Czyli w
    przypadku kontroli jest wiążąca tylko dla PIP. :-) Do sądu za 4 dni to
    ja się nie zamierzam wybierać ale mam przynajmniej parę argumentów w
    dyskusji.

    --
    The Gnome