  • 11. Data: 2008-05-10 13:49:58
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    nutelka pisze:

    > A co jeśli owe zasady zostały utworzone aby przeciwdziałać nagminnemu
    > korzystaniu ze zwolnienia chorobowego?

    jeśli by tak było, to w regulaminie mowa byłaby tylko o L4.
    Skoro tam jest mowa również o innych nieobecnościach w pracy to twoja
    interpretacja nie wytrzymuje krytyki.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 12. Data: 2008-05-10 14:27:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    nutelka napisał(a):

    > Nagradzanie pracowników, którzy na to nie zasłużyli, a pomijanie tych,
    > którzy zasłużyli może być uznawane za naruszenie ww. obowiązku
    > pracodawcy.

    No właśnie, pracodawca nie chce podpaść pod naruszenie obowiązku
    nagradzając pracownice, która nie świadczy pracy.

    Pracownicy
    > mają prawo do jednakowego wynagrodzenia za jednakową pracę lub za
    > pracę o jednakowej wartości (art. 18 3c KP). Wynagrodzenie to obejmuje
    > także nagrodę, zarówno pieniężną, jak i niepieniężną."

    No i czarno na białym - jednakowa płaca za jednakowa pracę. Ktoś, kto
    przebywa na zwolnieniu pracy nie świadczy, za co więc ma być
    wynagrodzany tak samo jak ci, którzy robili swoje ku chwale pracodawcy?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 13. Data: 2008-05-10 14:36:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0492s$sqr$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > A może powiedz czym się zajmują "poważni" ludzie (domniemywam że sie do
    > nich zaliczasz)? To ciekawe.
    Jak to? Czytają Fuckt, SE itp., zmieniają sobie nick, pisują na newsy, co im
    się tam uroiło - same poważne czynności.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-05-10 14:46:06
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > A może powiedz czym się zajmują "poważni" ludzie (domniemywam że sie do
    > nich zaliczasz)? To ciekawe.

    Poważni ludzie są fachowcami w swojej dziedzinie i jak to bywa z dorosłymi
    ludźmi, pracują na warunkach jakie sobie dobrowolnie utargowali i przestaja
    pracować jak się to im przestaje podobać lub opłacać.
    Mnie byłoby wstyd przed dziećmi, gdyby pieniądze na chleb miały zależeć od
    tego, czy uda mi się sądownie wyrwać od pracodawcy kase za "wczasy pod
    gruszą".

    --
    andreas

  • 15. Data: 2008-05-10 14:48:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    andreas pisze:

    > Mnie byłoby wstyd przed dziećmi, gdyby pieniądze na chleb miały zależeć od
    > tego, czy uda mi się sądownie wyrwać od pracodawcy kase za "wczasy pod
    > gruszą".

    Myślę że za głupi jesteś na dzieci ... Wydoroślej najpierw.
    No i "fachowcem" prawnikiem na pewno nie jesteś, chyba zabłądziłeś na tę
    grupę.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 16. Data: 2008-05-10 15:41:44
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    > Myślę że za głupi jesteś na dzieci ... Wydoroślej najpierw.
    > No i "fachowcem" prawnikiem na pewno nie jesteś, chyba zabłądziłeś na tę
    > grupę.

    A ja sie zgodze z andreasem. W moim zakladzie pracy rowniez przyznawane sa
    premie roznego rodzaju. Ale place zasadnicza (bez premii) mam taka, ze nie
    musze narzekac jesli premii nie dostane. Jesli ktos uwaza, ze stawke
    podstawowa ma zbyt niska to niech poszuka innej pracy, albo ponegocjuje z
    dyrektorem/prezesem/kierownikiem.
    Premia powinna byc traktowana jako dodatek, a nie czesc placy zasadniczej. I
    o tym chyba pisal andreas :)

    Qkam

  • 17. Data: 2008-05-10 16:02:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    QkamCoSieDzieje pisze:

    > I o tym chyba pisal andreas :)

    To weź i jeszcze raz przeczytaj co pisał. Do skutku.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 18. Data: 2008-05-10 16:30:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > przebywa na zwolnieniu pracy nie świadczy, za co więc ma być
    > wynagrodzany tak samo jak ci, którzy robili swoje ku chwale pracodawcy?

    masakra jakas. Jak Ci praca nie odpowiada to ja zmieniasz, jak Ci placa nie
    odpowiada to idziesz do przelozonegoz zapytaniem o podwyzke. Jak jej nie
    dostajesz szukasz innej lepiej platnej roboty.

    A ty chcialas siedziec na zwolnieniu i dostawac premie za ciezka prace ???
    Czemu pracodawca ma placic za to ze g..no dla niego robisz ?

    Icek

  • 19. Data: 2008-05-10 17:14:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Icek napisał(a):

    > masakra jakas.

    Słusznie waść prawisz. Bo z Twojej wypowiedzi wynika, ze albo nie
    rozumiesz, co czytasz, albo nie potrafisz jak cywilizowany człowiek
    odpowiedziec na posta, podpinając się, gdzie trzeba i zostawiając
    wrotkę.

    > A ty chcialas siedziec na zwolnieniu i dostawac premie za ciezka prace
    > ??? Czemu pracodawca ma placic za to ze g..no dla niego robisz ?

    To do mnie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 20. Data: 2008-05-10 20:58:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To do mnie?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Justyna

    umiem posta podpiac gdzie trzeba a slowa potepienia byly dla watkotworcy ;)

    Icek