    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop bezpłatny a okres wypowiedzenia a składka do ZUS
    Date: Thu, 02 Mar 2006 13:25:27 +0100

    aandula wrote:

    > w dalszym ciągu nie rozumiem...
    > 29.02 wypowiedziałem pracę a nową mam od 01.03

    No to ja źle zrozumiałem to słowo "wstecz". Myślałem, że zostało
    zrobione to tak żeby ten urlop bezpłatny wypadł już po upływie terminu
    wypowiedzenia. Czyli, że tego urlopu nie było.
    Na redatowane wypowiedzenie i tak musiał się zgodzić pracodawca, więc
    lepiej było zrobić normalne rozwiązanie za porozumieniem stron. To
    troche ładniej wygląda później w papierach.
    O ten bezprawny urlop nadal możesz walczyć. Zaproponuj mu, że albo
    zapłaci albo potraktuje go jako płatny wypoczynkowy. A jeśli nie to
    idziesz do inspekcji pracy. I rzeczywiście idź. W tej chwili dostałeś
    zapewne świadectwo pracy w którym jest podany ten okres bezpłatnego.
    Masz 7 dni na odwołanie - nie przegap terminu. I pamiętaj: wszystko na
    piśmie z podpisem odbiorcy.