  • Data: 2006-03-01 12:00:11
    Temat: Re: urlop bezpłatny a okres wypowiedzenia a składka do ZUS
    Od: "aandula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no fajnie to co teraz mogę zrobić.....

    nie było pracy więc mój szanowny pracodawca kazał mi nie przychodzić do
    pracy, mówił mi że mam urlop.......
    jakoś to zrozumiałem nie ma roboty to co robić?...szefa trza słuchać
    na tydzień przed wypłatą zostałem wezwany i robota była
    przy wypłacie dowiedziałem się że zostałem wypłacony ....zł/godz - ok
    400zł- za przepracowane w tym miesiącu godzimy- (mimo umowy o pracę na czas
    określony z stałą kwotą 1200zł/mies) -mam nie zapłacony ZUS bo mam bezpłatny
    urlop (bez mojej zgody) co lepiej, prowadzę jeszcze działalność gospodarczą
    i sam opłacam tylko zdrowotne teraz mnie pewnie ZUS zje z odsetkami ....
    pewnie mi teraz pracodawca powie że jak nie urlop bezpłatny to mam
    bumelki.....i jak będę dyskutował tu mi da dyscyplinarkę....
    koniec końców mam nową pracę UFFFFFFFF
    szef zgodził się abym napisał wypowiedzenie o pracę z zachowaniem
    jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia - (wstecz)
    tylko czekam na świadectwo pracy
    co z tym fantem zrobić....
    ZUS niezapłacony ...

    Isia