  • Data: 2005-09-25 16:22:50
    Temat: Re: upublicznienie wlasnych (?) danych kredytowych ?
    Od: "Victor Wozniak" <v...@v...peel> szukaj wiadomości tego autora

    : > > - w sumie dostajac do reki 3.500,00 zl - oddaje temu pozal sie Boze
    : > > "bankowi" 7.457,76 zl - czyli 3.957,76 zl wiecej niz dostalem do reki
    : !!!!!
    : >
    : > Istnieje minimalna szansa, że zwyczajnie jakiś idiota się pomylił w
    : > liczeniu ;)
    : >
    : > Ale jeśli się nikt nie pomylił, to....
    : > ...cóż, ja bym zainteresował sprawą prokuraturę. Jak dla mnie próba
    : > doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem jak w pysk dał.
    : Wyglada na "typowy czeski" błąd.
    : Nie prościej zadzwonić i zapytać. W bankach czasami też pracują ludzie
    : (blondynki?).

    Juz to zrobilem zadzwonilem - nikt sie nie pomlil, Pani w banku na moje
    pytanie:

    - "dosteje 3.500,00 zl kredytu, a musze Wam oddac 3.900 wiecej, czyli ponad
    100% ?"

    odparla:

    - "no... no... no tak, ale ma Pan niskie raty " :)

    nie wiedzialem czy smiac sie czy plakac ???????

    poz.

    Vic