  • Data: 2005-09-25 20:10:30
    Temat: Re: upublicznienie wlasnych (?) danych kredytowych ?
    Od: "lajon74" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam !
    >
    > Splacilem w dosc dziwny sposob kredyt w jednej z "agencji"
    > kredytowych/zakupow na raty.
    > W zwiazku z przedterminowym splaceniem kredytu (8 rat - jedna rata) dostalem
    > "zyciowa" propozycje, polegajaca na bardzo tanim kredycie.
    > Nie chce przunudzac Grupowiczow szczegolami, ale zaproponowano mi
    > nastepujace warunki:
    >
    > - dostaje do reki kwote 3.500,00 zl (co jest tzw. kwota netto kredytu)
    > - zaciagam kredyt na kwote 4.547,67 zl (tzw. kwota brutto kredytu)
    > - kredyt jest rozlozony na 48 miesiecy
> [...]

    Dostalem identyczna oferte z pewnego biura z W-wy. Otrzymalem tez szczegolowe
    wyliczenia oferty (nie analizowalem sumarycznej kwoty, poniewaz dziwne wydalo
    mi sie juz na poczatku ze w mailu nie ma odpowiedzi na moje pytania
    Zastanowilo mnie rowniez znaczenie kwota netto, kwota brutto pozyczki. Teraz
    juz wiem.
    W odpowiedzi na mojego maila z zapytaniem dostalem tylko kalkulacje oraz wykaz
    dokumentow. Poprosilem ponownie o odpowiedzi na zapytania oraz umowe do
    przejrzenia. Ponowilem to 2 mailami - cisza.
    Podejrzewam ze zapytanie o umowe oraz wyjasnienie co to jest kwota netto i
    brutto zadzialalo odstraszajaco.

    lajon74