  • Data: 2006-03-01 19:38:39
    Temat: Re: uprowadzenie dziecka przez matke
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:e5agd3-c6p.ln1@ziutka.router...

    > Z tych 2ch możliwości, żadna nie da ci bezpośredniej szansy poplucia
    na
    > kobiety w związkach, sądach rodzinnych i tu obecnych grupowiczów, może
    > więc rozważysz jakiś inny zestaw?

    a chcesz sie przekonac, ze kazda z nich da mnie takowa mozliwosc?
    :)))))))
    sprobuje zalozyc blotnik chroniacy macieje de (do czasu, ofkorz, bo
    chyba nie jestes jakos szczegolnie impregnoewany) :p
    btw. zestawy pro paupere zupelnie mnie nie satysfakcjonuja
    sec. btw: owa jeszcze nieopluta jeszcze niecnie i bezczelnie przeze mnie
    sandra nie jest chyba zamezna sedzina rodzinna piszaca na grupie?

    --
    pozdro
    ape