    From: Patryk Włos <p...@i...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: upadek sklepu a zakupy na raty
    Date: Fri, 06 Mar 2009 11:30:50 +0100

    > ROTFL !!!
    > Myślałeś że sklep sprzedaje coś na raty?
    > Raty daje bank a nie sklep, sklep dostaje całość od razu (od banku).

    Ja tam w 1998 w moim rodzinnym mieście widziałem sklep komputerowy,
    który sprzedawał na _własne_ raty, bez pośrednictwa banku. Ale gdzieś
    pomiędzy 1999 a 2002 się zmigrowali na Lukas Bank, który ponoć zaczął
    być korzystniejszy.

    Natomiast przy jakimś naprawdę drobnym towarze (nie komputerowym, ale
    np. drobnej spożywce osiedlowej), to bym się nie zdziwił, gdyby nadal
    gdzieś funkcjonowały własne umowy ratalne (tj. nie "zeszyty"), tylko coś
    bardziej formalnego, ale z własnym finansowaniem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com