  • Data: 2022-01-25 15:28:18
    Temat: Re: unijne kary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Jan 2022 16:05:19 +0100, Wiesiaczek wrote:

    > Nie ma.
    > Wyboru też nie ma :)
    >
    > Spójrz na te tłumy w tych marketach i powiedz tym ludziom, żeby poszli
    > kupować w Społem.

    Sam nie ide, bo za drogo, to innych mam namawiac?

    > Tak, że nie pierdol głupot tylko racz zauważać fakty.
    > A faktem jest, że to my utrzymujemy Unię.

    A to zalezy jak spojrzec.

    Fabryki - zagraniczne. Gdzie rodacy za minimalna pensje robia tanie
    produkty dla reszty Unii.
    Ale gdyby nie przyjechal ten zachodni kapitalista,
    nie zrobil tej fabryki, to co bysmy robili - pralki Frania?

    Zarobki tez rosna ... wiec zachodni kapitalista rozglada sie za
    tanszym krajem :-)

    Sklepy - istotnie, wiekszosc sieci zagranicznych.
    A czemu nie krajowe?
    Jakby nie ci zgnili kapitalisci, to nadal bysmy stali w kolejce do
    sklepu Spolem?

    A tych sklepach - wiekszosc zywnosci polska. Zagranicznej troche jest,
    ale co - ja chce pomaranczy, czy oni chca mi sprzedac?
    A przemyslowe towary to z Chin :-)

    J.