    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowy miedzy firmami
    Date: 23 Sep 2006 09:28:37 -0700

    hmm. to pewnie farba byla przeterminowana :):) jednak na opcje prawnika
    to sama tez wpadlam a tu przez przypadek znalazlam to forum i jako ze
    nie widzialam tu nic nie powznego dlategpo zapytalam podanie malej
    ilosci szczegolow jest nie bez kozery poszukuje kontaktu z osoba
    znajaca sie na umowach z firmami prawnikowi oczywiscie jak znajde
    polskojezycznego to i porozmawiam z nim a tak wogole to poruszam temat
    rzeka jako ze nagminnie sa polacy wykorzystywani w krajach unijnych
    przez posrednikow a wydaje mi sie ze....posredniczenie nie ma na celu
    oszukania kogos tylko zainkasowania naleznosci po zalatwieniu pracy
    jednak nie na czarno czy wbrew przepisom danego kraju wiec bede
    cierpliwie szukac gdzie tylko moge kontaktow jako ze nie stac mnie
    zaplacic od razu prawnikowi ,obecnie umowy sa zawarte jak w polsce bo
    obie firmy i moja i posrednika polskie( wczesniej bylapolska moja i
    posrednik niemiecka)
    pozdrawiam ruda choc farbowana::)))