    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowy miedzy firmami
    Date: 23 Sep 2006 00:30:32 -0700

    hmmm
    jetem bladynka jednak nie po to farbowalam sie na rudo zeby zapomniec
    opcje prawnika:):=) potrzebuje tu porady jako ze jestem w niemczech
    pracuje tu i podejrzewam ze mam nieprawna umowe wiec daruj sobie mily
    kolego ten komentarz ,a nie mam zamiaru pomimo niklej znajomosci jezyka
    byc wykorzystywana przez "ziomala" czy jak to sie mowi teraz
    vertret napisał(a):
    > Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...