  • Data: 2005-06-27 21:24:04
    Temat: Re: umowa zlecenie a urlop macierzyński
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umówmy się że nie wierze w takie cuda i zbiegi okoliczności. Zapewne gdyby
    > nie ciąża nie byłoby tej rozmowy.

    A ja tam akurat w to nie wnikam, Znam przypadki faktycznie naciągane, którym
    ZUS wpłacił macierzyńskie oraz przypadek, w którym pracownica pracowała u
    swojego ojca w firmie ponad rok zanim poszła na macierzyńskie i tu zus
    stwierdził naciąganie.

    Choć ja też mało wierzę w taki zbieg okoliczności jaki się trafł autorce
    wątku.
    Swoją drogą ciekawi mnie wynagrodzenie na umowie zleceniu, których to ma być
    8 w ciągu miesiąca. Jaką kwotę mąż zapłaci? to będzie 8 razy zarejestrowanie
    i wyrejestrowanie z ZUS?
    A tak wogóle to mąż może zatrudnić żonę na umowę zlecenie?

    pozdrawiam

    PawełJ