  • Data: 2005-12-18 18:53:56
    Temat: Re: umowa sprzedaży mieszkania
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <7db98$43a4798c$540a745c$10234@news.chello.pl>, @dams wrote:

    > - jeżeli jest księga wieczysta - to czy nie ma wpisu w hipotekę o
    > obciążeniach założonych na tej nieruchomości np zaciągnięty kredyt pod
    > nieruchomość itp (troche pokretnie ale dokładnie nie pamiętam)

    A jak dopiero jest złożony wniosek o wpis do księgi w dziale obciążeń,
    to będzie już jakiś ślad w KW?

    > - z telekomunikacji i gazowni opłacone ostatnie rachunki do wglądu (tam
    > zwykle jest informacja na temat ewentualnych zadłużeń - salda rachunku)

    Nie wiem jak w TP, bo nie mam z nimi doczynienia, z gazowni i
    elektrowni u mnie nic nie wynika z rachunków, które są przysyłane dwa
    razy do roku. Gdy kiedyś nie poszedł ustawiony przelew, po prostu przyszło
    ponaglenie. Ale nie wiem czy jest się czym przejmować. umowa jest na
    starego właściciela, nowy musi sam podpisać nową umowę.

    Renata