  • Data: 2008-11-02 20:20:26
    Temat: Re: umowa przeslana faksem lub mailem
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zeskanowany przestaje być oryginalny ?

    Ja robię tak. Proszę o wysłanie wersji papierowej tradycyjną
    pocztą, a "tymczasem", aby mieć wyraz dobrej woli drugiej strony
    proszę (i tymczasowo uznaję tę papierową, która do mnie leci)
    przesłaną faxem bądź mailem. Uruchamiam procedury mając
    choć "kawałek" pewności, że ktoś po drugiej stronie gra fair.