  • Data: 2011-11-20 19:08:56
    Temat: Re: umowa przedwstępna - zakup mieszkania
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Haha" <e...@g...com> napisał

    > Chcemy kupić mieszkanie z obciążoną hipoteką. Plan jest taki że
    > sprawdzamy
    > w banku wysokość zadłużenia a potem część pieniędzy przekazujemy
    > bankowi na spłatę długu a reszta dla sprzedających. Odpowiednie
    > zapisy
    > umieściliśmy w umowie przedwstępnej.

    Lepiej zrobić tak, że całość wpłacasz na rachunek kredytu, bank
    rozlicza kredyt i resztę wypłaca sprzedającemu. Wszystko oczywiście w
    porozumieniu z bankiem.
    Wcześniej niech sprzedający uzyska z banku zaświadczenie o aktualnej
    wysokości zadłużenia zabezpieczonego hipoteką żebyś miał pewność, że
    cena pokryje ten dług w całości.

    > Planujemy że to nie będzie umowa notarialna chociaż wiem że
    > lepiej gdyby była.

    Wiec dlaczego chcesz wybrać rozwiązanie gorsze?