  • Data: 2007-03-08 22:41:12
    Temat: Re: umowa o prace a miejsce zameldowania
    Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Że komuna przeżarła Ci mentalność aż do szpiku kręgosłupa. :(
    > Jesteś wolnym obywatelem czy własnością państwa przypisaną do jakiegoś
    > miejsca ?

    kolejny idiota?

    obowiazek ewidencji ludnosci czyli zameldowania wynika z ustawy, ktora mowi,
    ze po wymeldowaniu sie z jednego miejsca powienienem zameldowac sie w innym
    w przeciagu kilku (3 czy 5-ciu) dni. w przypadku niewypelnienia obowiazku
    mozna zostac obciazonym grzywna do 5 tys zl.

    wiec skoro taki obowiazek jest a zmiana miejsca zameldowania wiaze sie ze
    zmiana praktycznie wszystkich dokumentow to teoretycznie obecne dokumenty sa
    nie wazne. i na logike biorac nie moge sie nimi poslugiwac...

    zreszta co ja sie rozpisuje. odpowiadam czlowiekowi, ktory mi pisze o
    wolnosci - nie ma wolnosci w tym kraju jak i w zadnym innym. moze jak
    zaszyjesz sie gdzies w lesie i odetniesz sie calkowicie od reszty swiata to
    bedziesz wolny ale wtedy tez nie bo bedziesz "zamkniety" w lesie. podobnie
    ma sie sprawa w przypadku zamieszkania na bezludnej wyspie czy gdzie tam
    jeszcze chcesz...