  • Data: 2003-12-06 19:42:37
    Temat: Re: udostepnianie logow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Dj Gippo" <d...@U...satfilm.net.pl>
    [...]
    >+ Myślimy (przynajmniej ja), że już zaczyna mdlić
    >+ ten temat.

    Myślisz że mdli, czy mdli cię od myślenia ? ;)

    >+ P.S. Co prawda nie wiem co to "jakojs", ale "się bronić"
    >+ nie każdy ma przed czym.

    Czytałeś "Na jak długo policja może zatrzymać dowów (komputer)" ?
    IMO (od dawna) niemożność uzyskania odszkodowania za szkody
    wynikłe z bezpodstawnych działań "śledczych" to jest bezprawie.
    Ale co robić... "zabezpieczać się" ? ;) (nie, nie wiem jak,
    ale to że można zabrać komuś kompa "bo ktoś doniósł"...)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (umiarkowanie wtrącający się)