  • Data: 2008-02-23 10:01:58
    Temat: Re: uczelnia zada pieniedzy
    Od: "asga" <a...@a...fj> szukaj wiadomości tego autora

    > Olac głeboko.
    > Skoro nie uzyskałeś wpisu na semestr to uczelnia nie ma prawa niczego od
    > ciebie chcieć.
    > Olewać i czekać na rozprawę sądową i tego juz nie przegapic.

    Tak, na zdrowy chlopski rozum to nie maja prawa,
    ale zdaje sie ze w umowie bylo (przynajmniej w obecnej
    uczelni tak mam), ze moga sciagac kase
    do miesiaca w ktorym rezygnuje/jestem
    skreslony wlacznie.

    Nie zrezygnowalem na pismie, pod koniec kwietnia
    przyszlo pismo ze szkoly, ze mnie skresla z listy studentow (!)
    jesli nie zaplace do 8 maja.

    Naciagactwo, ale moze na mocy prawa ?