  • Data: 2007-07-28 09:46:17
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad co zrobić
    Od: Kuba <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grygooor pisze:
    > witam, jestem właścicielką działki o przeznaczeniu budowlanym z
    > dopuszczeniem nie uciążliwych usług. Na nieszczęście graniczący ze mną przez
    > płot sąsiad na terenie swojej posesji (nie mając zgłoszonej tam tego typu
    > działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co mogę
    > zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim problemem.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > A.

    Możesz wezwać delikwenta do zaprzestania naruszania twojej własności w
    postaci "produkowania" hałasu, który jest nadmiernie uciążliwy i
    uniemożliwia ci spokojne korzystanie ze swojej nieruchomości.
    Najprawdopodobniej gość się tym nie przejmie więc pozostaje ci złożenie
    pozwu do sądu z powyższego powodu. Podstawą prawną w tym przypadku
    będzie art 222 par. 2 w zw. z art 144 kc