  • Data: 2007-07-28 19:10:49
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad co zrobić
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1 popraw kodowanie

    Z chęcią poprawię, niestety jestem lamą komputerową i niemam pojecia jak....

    > 2 napisano wyraznie nie prowadzi tam DG

    Napisano wyraźnie i można się domyśleć, że nie prowadzi DG którą jest
    warsztat samochodowy czy coś w tym stylu. Natomiast nie wiadomo, czy facet
    nie naprawia własnego taboru prowadząc DG, którą jest transport
    międzynarodowy. Takiego szyldu na posesji nie musi mieć.

    Znam identyczną sytuację. U kumpla na przeciwko jego posesji wciąż
    stoją/podjeżdżają/ są naprawiane ciągniki siodłowe. W tym przypadku wiem
    konkretnie, bo obydwu znam, że koleś prowadzi DG - transport międzynarodowy
    a na posesji naprawia we własnym zakresie swoje ciężarówki. Niema żadnego
    szyldu i dla postronnej osoby może to tak wyglądać, jakby "Kowalski"
    naprawiał ludziom na lewo.