    From: f...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uciążliwy sąsiad....
    Date: 26 Nov 2002 20:49:36 +0100

    > A czy mozna dostac jakis mandat/grzywna za zanieczyszczanie srodowiska?
    > (pytam bo znajomy walczy z sasiadem ktory spala odpady od produkcji kaloszy)
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    >
    >A co zrobić jak sąsiad zlikwiduje część graniczącą (granica, miedza) nasze
    działki w całości po swojej stronie i częściowo po mojej stronie powiększając
    sobie swoją działkę.To jest pierwsza sprawa!
    Druga to czy ma on obowiązek zadbania o moje ogrodzenie po swojej stronie
    (pokrzywy zaplatające się na moim ogrodzeniu, a rosnące na jego dziłce)
    Trzecia sprawa podwyższenie gruntu (nawiezienie ziemi) wokół domu , co
    powoduje spływ z jego podwórka opadów na moją dziłkę i zanieczyszczenie studni
    z wodą pitną.
    Rozmowy nie dają efektu, oczywiście mówi, że wszystko naprawi jednak po moim
    wyjeździe (mieszkam 200 km od ww działki) nie dość że nic się nie zmienia
    wręcz przeciwnie robi nowe szkody, a gdy moi bliscy mieszkający na miejscu
    zwracają mu uwagę to kończy się to wyzwiskami pod naszym adresem

    > Bardzo proszę o pomoc
    Pozdrawiam Maria