  • Data: 2002-07-19 12:00:19
    Temat: Re: ubezpiecznie - wyplata odszkodowania i odwołanie
    Od: Krzysztof Bajorek <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam obecnie taka sama sytuacje. Otrzymalem kosztorys i wycene z ktora z
    miejsca sie nie zgodzilem od reki napisalem odwolanie i czekam na ponowna
    wycene.
    Mozna takze przyjac pieniadze ktore daja ale nie p[odpisac swistka w ktorym
    stwierdzasz ze nie bedziesz roscil juz wiecej pretensji do pzu i odwolywac
    sie dalej majac w kieszeni czesc pieniedzy, ja osobiscie wybralem ta pierwsza
    opcje .

    pozdr
    KB