  • Data: 2005-05-06 06:38:13
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne... a raczej jego brak
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    po pierwsze przychodnia postapila jak najbardziej slusznie. Przyjela
    pacjenta, ktory jesli jest ubezpieczony ma doniesc nr ubezpieczenia. Jesli
    go nie doniesiesz w ciagu tygodnia czy dwoch zostanie ci wystawiona faktura.
    Fakture musisz oplacic bo tak czy siak szpital sciagnie te pieniazki z
    ciebie. A wierz mi ze wiem co mooowie.
    Druga sprawa ze jezeli nie uczysz sie, nie pracujesz, nie byles ostatnio
    zarejestrowany w PUP, ani tym bardziej nie prowadzisz wlasnej dzialalnosci
    to nie jestes ubezpieczony. Ubezpieczyc mozesz sie sam, tak jak ktos
    wspomnial w NFZ. nie znam dokladnych kosztow ale najlepiej sprawdzic to na
    stronie www.nfz.pl
    Jezeli w przychodni miales zwykla porade czy badanie, koszta nie powinny byc
    wieksze niz ok 100zl. Gorzej jesli zostalbys przyjety na oddzial, tutaj
    koszta diametralnie rosna. Proponuje wykupic ubezpieczenie i to od razu. A
    za poprzednie badanie poprostu zaplacic.
    pozdrawiam
    Maciu