  • Data: 2008-09-30 17:46:47
    Temat: Re: ubezpieczenie OC w systemie Direct - pytanie
    Od: "Miroslav Backa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzieki, masz sporo racji. poczytam co oni tam wymyslili i napisze jakby
    > cos...
    > pozdr.

    witam ponownie,
    do osob zainteresowanych mam informacje, ze zamiescilem skan pisma
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/220a3fc8e8cd6c60
    .html
    i jestem w niezlym szoku, bo to istny scenariusz z filmu Dlug.
    Dana firma chce mnie rozliczyc za okres "niby" ubezpieczenia w jakiejs
    wymyslonej kwocie i straszy mnie windykacja.
    Wymazalem jak widzicie pewne miejsca by nie mogli mnie te sku... jeszcze za
    to pociagnac do splaty.
    Czy jest Waszym zdaniem mozliwosc zaskarzenia ich do sadu za wymuszenie?
    Dodam, ze wszystko co pisalem wczesniej jest prawda i nie podpisalem zadnej
    umowy i nie zaplacilem zadnej faktury.
    Jedynie co to zgodzilem sie na wyslanie mi faktury za pakiet OC+AC, a
    przyszla na inna kwote, fakture odrzucilem w mailu zwrotnym.