  • Data: 2010-03-11 18:22:13
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    news:hnb4ur$85m$1@inews.gazeta.pl...
    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hnb4ev$6e0$1@inews.gazeta.pl...

    > Myslisz, ze ludzie na tyle glupi, zeby jechac po kilku glebszych beda tez
    > mieli na tyle rozumu, zeby wykupic OC zanim pozycza samochod od zdzicha,
    > bo impreza w polwie a flaszek zabraklo?

    ale jak sam widzisz to niczego nie zmienia, niezaleznie za co placi sie oc,
    znajda sie tacy, co go nie zaplaca

    > Dodaj A do B i jeszcze kilku Kowalskich w pelnoletnich poldolotach
    > zwiazanych drutem do kupy, ktorzy chetnie skorzystaja z braku koniecznosci
    > placenia czegokolwiek. I co wychodzi? Bo mnie, ze na drogach bedzie o
    > wiele wiecej nieubezpieczonych kierowcow.

    tylko dlatego ze mierzysz wszystkich woja miarka

    > To nie utopia, to jest Polska. W Polsce za dymanie systemu zostaje sie
    > bohaterem osiedla, zamiast siedziec w pierdlu za narazanie zycia innych
    > ludzi.

    powtorze po raz kolejny, dzisiaj tez nei wszyscy placa oc, wiec zmiana
    obiektu ubezpieczenia, niczego na niekorzysc nie zmieni, a w kazdym raznie
    nie w tak drastyczny sposob jak to sugerujesz