  • Data: 2010-03-11 18:19:40
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    news:hnb4ev$6e0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie potrzeba 5mln policjantow, bo wlasciciel nieubezpieczonego pojazdu
    > tydzien po nieoplaceniu skladki dostanie wezwanie do zaplaty, ktore
    > zignorowane skonczy sie dosc dotkliwa kara (ok 5000zl z tego co pamietam).

    dobre, nawet bardzo, szkoda tylko ze nie ma to nic wspolnego z prawda :)

    > Proste i nieskomplikowane w utopii. Na planecie ziemia skonczy sie tym, ze
    > polowa ludzi bedzie jezdzic bez ubezpieczenia i kiedy przez takiego
    > wyladujesz na wozku - nie placz ze brak pieniedzy na rehabliitacje.

    a czy teraz czlowieku bez braku rozumowania, jak trafisz w wypadku na
    klienta bez oc, to zostajesz na lodzie?

    > Oczywiscie zawsze mozesz pozwac takiego Kowalskiego do sadu i sciagac z
    > jego 900zl wyplaty odpowiednie odszkodowanie. Baw sie dobrze. :-)

    wywazasz czlowieku otwarte drzwi, dzisiaj juz sa odpowiednie mechanizmu do
    tego stworzone

    > Statystyki jakies?

    poszukaj, moze znajdziesz

    > Zyj dalej w swoim blogim przeswiadczeniu, ze wszyscy uczciwie zaplaca OC
    > przed wyjechaniem gdziekolwiek. :-)

    ale ja wcale tego nei twierdze, teraz tez nei kazdy placi, o czym ci pisze,
    ale jakos to ignorujesz

    Pozdrawiam
    Kamil