  • Data: 2010-03-10 21:17:58
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-10 00:22:00 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:hn6i2e$iqo$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > Eee tam, co ty tam możesz wiedzieć...

    To, o czym pisałem, że wiem.

    > Tyle wiesz, co z miski zjesz, jak mawiała moja babcia.

    Babcie (niektóre) mają dziwne powiedzenia.

    > A więc jak podejrzewałem

    A co podejrzewać, skoro ciągle ci piszę to jawnym tekstem?
    Tu nie ma podtekstu - wszystko czarno na białym.

    Może prpblem w tym, że podejrzewasz, zamiast przeczytać?

    > Pisałem - z nietrybiącym ciężko gadać.

    Ale mimo wszystko próbuję.

    > Chodzi o mechanizm działania ubezpieczenia

    Ubezpieczania przedmiotu od czynów.
    To jest śmieszne.

    > Ubezpieczenie jest przypisane do przedmiotu/obiektu.
    > I bardzo dobrze.

    Nie. Bo to jest bez sensu.
    Przedmioty nie mogą popełnić żadnego czynu - popełnia je człowiek.
    Więc wiązanie z przedmiotem jest...

    > A czym ja się miałbym przejmować?

    Ciągle się przejmujesz tym, że to śmieszne.
    Inaczej nie usiłowałbyś twierdzić, że nie jest.

    --
    Bydlę