  • Data: 2010-03-09 23:22:00
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hn6i2e$iqo$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Wiem.
    Eee tam, co ty tam możesz wiedzieć...
    Tyle wiesz, co z miski zjesz, jak mawiała moja babcia.

    > To, że od odpowiedzialności CYWILNEJ ubezpiecza się PRZEDMIOT.
    A więc jak podejrzewałem, bohater przysłów bedącymi mądrością ludu - o
    poznawaniu pewnych osób po śmiechu, o śmianiu się do sera...

    > Wciąż nie rozumiesz.
    > Mieszkania nie ubezpieczasz od odpowiedzialności CYWILNEJ.
    Pisałem - z nietrybiącym ciężko gadać.
    Chodzi o mechanizm działania ubezpieczenia, którego zrozumieniu nie
    podołałeś.
    Ubezpieczenie jest przypisane do przedmiotu/obiektu.
    I bardzo dobrze.

    > Ale nie przejmuj się, bo to nie jest obowiązkowe.
    A czym ja się miałbym przejmować? Tym, że ktoś mądry inaczej?
    Niechaj się tacy rechoczą, komu to przeszkadza?

    --
    Jotte