  • Data: 2008-07-20 21:31:15
    Temat: Re: tymczasowy areszt w Polsce
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    prefi pisze:

    > oprasza sie nie karmic trola!
    > w Polsce na prawie znaja sie przeciez wszyscy :(
    umiejetnosc czytania ze zrozumieniem siadla - przeciez napisalem ze nie
    jestem prawnikiem, a swoja opinie opieram na tym co uslyszalem od
    zaprzyjaznionego prawnika... no nic nastepnym razem jak cos uslysze to
    zanim przekaze dalej to 3 razy to sprawdze..., ale zeby odrazu mial byc
    trolem...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    to tak dla przypomnienia ;)

    pozdrawiam