    From: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tworzenie oprogramowania a wartość firmy
    Date: Mon, 21 Jul 2003 16:28:42 +0200

    On Mon, 21 Jul 2003 09:48:20 +0200, Marcin wrote:
    >pracuję w firmie informatycznej, której jak sam profil wskazuje tworzymy
    >oprogramowanie. Jest to działalność, która ma swoje koszty i to nie małe. W
    >wyniku działalności powstało już sporo różnego rodzaju rozwiązań, które
    >zostały sprzedane.
    >Jak już pisałem, koszty są nie małe. Czy jest jakaś możliwość, aby
    >oprogramowanie czy też rozwiązania informatyczne stawały się wartością w
    >jakiś sposób księgowy. Jak to szacowań i jak zapisywać do wartości firmy?

    To sie chyba nazywa "produkcja w toku", i jak najbardziej masz
    obowiazek ujac ja w inwentaryzacji. Oraz "wartosci niematerialne i
    prawne".
    Problem w tym ze niematerialna. Szacujesz ... jak chcesz. I co bys
    nie wpisal, to kontrola sie przyczepi :-)

    Skoro juz cos sprzedajecie .. to jest sens wpisywac cokolwiek ?
    Macie przychody, macie koszta, interes sie kreci.

    J.