    Date: Mon, 20 Jan 2014 13:57:27 +0100
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: trynkiewicz wychodzi
    <lbasvh$6e6$1@dont-email.me> <52d927b2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbb9iu$283$1@node2.news.atman.pl>
    <52d937e2$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbbf83$7r7$3@node2.news.atman.pl>
    <52d946c7$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbbpr8$irs$1@node2.news.atman.pl>
    <52dd0bed$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbj57p$n8l$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2014-01-20 13:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo?

    Bo nie będzie kozła ofiarnego, którego można będzie zlinczować
    i spać spokojnie, chociaż prawdziwy sprawca będzie na wolności.
    Bo sprawca może się zawahać wiedząc, że kara jest nieuchronna.
    Bo jak jednak się nie zawaha, to będą szukać prawdziwego sprawcy.
    Bo jest pewność, że Trynkiewicz już nikogo nie zabije.

    Ja bym chyba mógł żyć z takim wyrzutem sumienia.

    JD