  • Data: 2014-01-19 17:04:35
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-19 13:01, A. Filip pisze:

    > Po pierwsze nie karę a prewencje dla kogoś (wielokrotnego/seryjnego
    > mordercy x4) u kogo recydywa będzie oznaczać śmierć innych.
    > Po drugie nie "obrożę" ale "traker" czyli urządzenie pozwalające
    > śledzić i rejestrować gdzie i kiedy przebywał, bo śledzenie to jedno a
    > ograniczenie poruszania się to coś innego. IMHO *bardzo szerokie*
    > ograniczenie poruszania się łatwiej traktować jako karę niż prewencje,
    > lepiej się nie zaperzyć aż tak by Trynkiewicz miał zbyt duże szanse na
    > wygraną w Strasburgu.

    Widać nie rozumiesz co to jest "prewencja".
    Ja także mam obawy, ale prawo jest prawem. Skoro prawo określiło, że 25
    lat to najwyższy wymiar kary za taki czyn, a gość odsiedział swoje to
    jakim prawem chcesz nakładać na niego kolejną karę czy też ograniczać
    prawo do wolności oraz prywatności?
    Jeżeli mamy być państwem praworządnym to także nie wchodzi w grę
    "śledzenie", ponieważ to godzi w podstawowe prawa człowieka do wolności
    i prawa do prywatnego życia.
    Dzisiaj będzie Trynkiewicz, a jutro nam wszystkim założą obroże,
    twierdząc, że to dla naszego dobra, bo każdy z nasz może kiedyś popełnić
    przestępstwo czy choćby nawet zwykłe wykroczenie.