  • Data: 2014-01-19 13:01:58
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > A niby dlaczego chcesz nałożyć kolejną karę, skoro jego kara
    > zostanie
    > już zakończona?

    Po pierwsze nie karę a prewencje dla kogoś
    (wielokrotnego/seryjnego mordercy x4) u kogo recydywa będzie
    oznaczać śmierć innych.
    Po drugie nie "obrożę" ale "traker" czyli urządzenie pozwalające
    śledzić i rejestrować gdzie i kiedy przebywał, bo śledzenie to
    jedno a ograniczenie poruszania się to coś innego. IMHO *bardzo
    szerokie* ograniczenie poruszania się łatwiej traktować jako karę
    niż prewencje, lepiej się nie zaperzyć aż tak by Trynkiewicz miał
    zbyt duże szanse na wygraną w Strasburgu.

    --
    A. Filip
    Broda jest moja, a rządzi nią mułła... (Przysłowie arabskie)