eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrudna sprawa [prawo cywilne/handlowe]Re: trudna sprawa [prawo cywilne/handlowe]
  • Data: 2003-12-03 21:23:42
    Temat: Re: trudna sprawa [prawo cywilne/handlowe]
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "BaR|MaN" <b...@s...info_nospam> napisał w wiadomości
    news:bqlg1c$1k7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam !!!
    >
    > > Czy monitor został nabyty w ramach działalności gospodarczej, czy poza
    nią
    > byl zakupiony w sklepie, ja jestem osobom fizyczna
    > > Kiedy był kupiony
    > byl kupiony 9.10.2003
    > > Jakie uprawnienia wynikają z karty gwarancyjnej
    > nic konkretnego nie wynika, jedynie ze monitor ma 36 m-cy, serwisowanie
    > zostanie wykonane najwyzej w 21 dni

    Idz do sprzedawcy. Powiedz ze towar jest niezgodny z umowa (najlepiej gdyby
    potwierdzili ci na pismie ze zawiadomiles ich o tym) bo nie dziala i na
    podstawie ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej zadasz
    zeby wymienili ci na nowy albo zreperowali.Jedno z dwojga. Wybor nalezy do
    ciebie. Jak beda pytali o gwarancje to powiedz ze dochodzisz swoich roszczen
    z ustawy nie z gwarancji. .


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1