    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trochę o wymiarze sprawiedliwości...
    Date: Wed, 10 Sep 2008 00:31:27 +0200

    "pytajnik" <p...@s...pl> wrote
    > Panowie weszli, zobaczyli co jest w mieszkaniu, protokół spisali i wyszli.
    > Przyszedłem z pracy, zacząłem studiować papiery - prokurator z drugiego
    > końca Polski, postępowanie przygotowawcze przeciwko osobie która obracała
    > przez allegro nielegalnym oprogramowaniem na CD służącym do diagnostyki

    Moim zdaniem to nie jest problem czy przelew był za 30gr, czy tam że to
    dawno itp. Ja się zastanawiam nad kwestią: jaki był cel tego przeszukania i
    czy było ono niezbędne. Przeszukanie jest możliwe gdy istnienieje
    "uzasadnone przypuszczenie znalezienia" przedmiotów mogących stanowić dowód.
    Jeśli to było specjalistyczne oprogramowanie to czemu nie szukali w
    warsztacie, nie dało się wcześniej sprawdzić czy takowy prowadzisz..... ?

    Choć z drugiej strony może nie czesali wszystkich jego klientów: może tytuł
    tego przelewu był niejasny lub podejrzany. A w kontekście tego sprawcy
    układanak miał się ułożyć w całość w głowie policjanta/prokuratora... ;)