eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowar którego nie maRe: towar którego nie ma
  • Data: 2012-08-14 16:04:13
    Temat: Re: towar którego nie ma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krystek" <k...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:502a57da$0$25217$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb
    .com...
    > spp wrote:
    >> Hm, a nie jest to kilka rozłącznych transakcji? :(
    >> "Zakupiłem kilka rzeczy u jednego sprzedawcy na różnych aukcjach."
    >
    > No jest, napisałem o tym. Ale faktura ma być jedna, była jedna zapłata,
    > opłata za spedycję też jedna. Towary są "powiązane" w sensie, że nie
    > byłoby sensu dla mnie kupować jednego towaru jak nie ma dwóch
    > pozostałych. Kupując towar byłem przekonany, że są na stanie.
    >
    > Wiadomo, że mogę zwrócić do 10 dni, ale czy można jakoś ładnie prawnie
    > uzasadnić aby uniknąć tej procedury i jednocześnie przyczynić się do
    > przekonania sprzedawcy, że nie ma sensu jej wdrażać w życie?

    Przyjmując, ze to jedno zamówienie, to sprzedający niewywiązuje sie z
    umowy. W ostateczności, skoro wystawił towar, którego nie ma, to jeszcze
    można spostrzec w kierunku oszustwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1