  • Data: 2002-07-15 15:31:33
    Temat: Re: testament moj...
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bzdrężyło, Boguslaw Szostak wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:
    > "Tomasz Kiełpiński" [...]
    >
    > Nieee...
    > jest cos takiego jak "swoboda testowania" i oczywiscie "ograniczenie
    > swobody testowania"

    Testowania? (Nie jestem prawnikiem, co pewnie widać ;-))

    [ciach]
    Czyli jeżeli dobrze zrozumiałem, o zachowek może wystąpić ustawowy
    spadkobierca, jeżeli nie został wydziedziczony, ale w jego mniemaniu został
    pokrzywdzony w testamencie. (przykład: Pan K. Z całego majątku wartego 100
    PLN zapisuje w testamencie synowi 1 PLN, a resztę zapisuje schronisku dla
    bezdomnych i syn Pana K. występuje o zachowek przeciwko schronisku)?

    Wydziedziczanie muszę jeszcze przetrawić ;-)

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl