  • Data: 2010-05-10 21:49:56
    Temat: Re: testament
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 May 2010, szerszen wrote:

    > znaczy sie chcesz mi powiedziec, ze podatek spadkowy, przechodzi z kazdym
    > spadkiem w dol i ze us sie o niego przez cale pokolenia nie upomina, tylko po
    > to, aby prezydent mogl odmowic komus zrzeczenia sie obywatelstwa? ;)

    A to prezydenta pytaj ;)
    Mamy prawo jakie mamy, nie chce mi się szukać kabaretowego
    opisu jak to "poloamerykanin" wysiada z samolotu na Okęciu ;)
    (uchylanie się od służby w polskim wojsku, służba w obcym wojsku,
    nie pamiętam co tam jeszcze było, ale podatki od spadków od pradziada
    licząc spokojnie można dorzucić :>)

    pzdr, Gotfryd