  • Data: 2009-01-01 18:58:03
    Temat: Re: teren prywatny - wspolnoty mieszkaniowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gjj1k4$ur2$1@news3.onet...

    > a moze podalbys podstawe prawna?

    Czego konkretnie? Przemieszczenia? Bo jak rozumiem tego nie kwestionujesz.
    W razie wątpliwości art. 343§2 kc i okoliczne.

    > ok. wzywam pomoc drogowa, ktora odholuje
    > pojazd 3-4 metry, by mozna bylo wyjechac z garazu. pomoc drogowa zapewne
    > bedzie chciala kase - bo przeciez nie powiem, ze kase zaplaci wlasciciel
    > holowanego pojazdu.

    Nie, no Ty zlecasz usługę i Ty płacisz. Potem możesz dochodzić zwrotu
    kosztów od właściciela przemieszczonego pojazdu.

    > mowisz blokada- ok. tylko ja jej nie mam, straz ma albo policja - oni nie
    > zaloza, bo mowia ze nie ma wykroczneia. zamkniete kolo:-((

    Blokada nie jest konieczna. To taka wisienka w torcie. Jakbyś ją miał, to
    zabezpieczasz sobie szybszy zwrot nakładów - prawdopodobniej. Bez niej
    również możesz owych kosztów dochodzić. możesz również samochód przepchnąć
    za darmo i bez holownika osobiście, czy też z pomocą kilku sąsiadów. Ale
    skoro nie zapłacisz za to, to i sam sprawca Ci nic nie zalega. Po prostu
    nie może protestować, że samochód mu przepchnięto.