  • Data: 2009-01-01 18:45:29
    Temat: Re: teren prywatny - wspolnoty mieszkaniowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek S." <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:gjj290$k61$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozwiązanie dobre, ale czasochłonne.
    > Holownik przyjedzie po pol godzinie, a gostek w tym czasie pojedzie i co?
    > Stracę poswiecony czas i pieniązki na holownik.

    Blokadę możesz czasowo założyć od razu w celu zabezpieczenia nakładów na
    wezwanie holownika. Jak gość przyjdzie od razu, to mniej zapłaci, bo tylko
    za dojazd holownika. W sumie, żeby nie podejrzewał, że go chcesz oszukać,
    może sama holownikowi za fatygę zapłacić.

    > Spuszczenie powietrza, to przecież nie jest uszkodzenie niczego.

    Nie?! A jak Tobie spuszczą dla draki powietrze, to oczywiście się złapiesz
    za pompkę i powiesz, że przecież "nic się nie stało". Podasz miejsce
    parkowania pojazdu? Może ktoś z grupowiczów mieszkających nieopodal
    sprawdzi w praktyce :-)))